Alig múltam tizennyolc éves, amikor 1988 novemberében legkedvesebb művemet, Verdi Requiemjét énekelhettem kisegítőként a Nemzeti Énekkarban Kobayashi Ken-Ichiro vezényletével. Leírhatatlan élmény volt. Szinte hihetetlen, hogy fél évre rá már tagként kezdhettem dolgozni a kórusban. Az elmúlt több, mint 31 év alatt megszámlálhatatlan élményben volt részem számos produkcióban szólistaként. Hálás vagyok Istennek, hogy a hivatásom a szenvedélyem.
                                     
                                                                        Ötévesen kezdtem zongorázni, hatévesen határoztam el, hogy énekesnő leszek. Már születésem előtt kilenc hónappal elkezdtek nevelni a zene szeretetére. Szüleim zeneszerető és -művelő emberek, ennek is köszönhető, hogy bátyám karmester, öcsém és én énekesek lettünk.
A Bakáts Téri Ének-Zenei Általános Iskola elvégzése után a Bartók Béla Zeneművészeti Szakközépiskolában szolfézs-zeneelmélet szakon érettségiztem, főtárgy tanáraim Ugrin Gábor és Sári József voltak. 1983 és 1986 között nyaranta hat hétig a Budapesti Katolikus Kántorképzőn tanultam, ahol 1986-ban okleveles kántor minősítést szereztem. 1985-től 1990-ig az Ifjú Zenebarátok Központi Kórusában énekeltem.
 	- március 1-től kezdve a Nemzeti Énekkar (akkor még Állami Énekkar) tagja vagyok.
1991–1997 között a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Debreceni Konzervatóriumának magánének szakos hallgatója voltam, énekművész-tanár diplomámat is itt szereztem.
Egyetemi tanulmányaim alatt másfél évig az énekkarban is dolgoztam.
A főiskolai évektől kezdve több szólószerepben kipróbálhattam magam – a teljesség igénye nélkül:
Purcell: 
Dido és Aeneas – Varázslónő
Mozart: 
A varázsfuvola – Harmadik Dáma
Verdi: 
Nabucco – Fenena
Poulenc: 
A karmeliták beszélgetései – Jeanne anya
Verdi: 
Luisa Miller – Laura
Mozart: 
Requiem – alt szóló
Haydn: 
Nelson-mise – alt szóló
Énekeltem a Nemzeti Filharmonikusok állandó karmesterei mellett Solti György, Lamberto Gardelli, Eötvös Péter, Giorgio Morandi, Carlo Montanaro, Fürst János, Kovács János keze alatt.
Először 2000-ben Verdi 
Macbeth című előadására a női kart tanítottam be, azóta több produkciónak énekkari betanításában részt veszek.
Rendszeres közreműködöm a Budapesti Bach Kórus (művészeti vezető: Ella István), a Budapesti Tomkins Énekegyüttes (művészeti vezető: Dobra János) és a Szent Efrém Énekegyüttes (művészeti vezető: Bubnó Tamás) produkcióiban, illetve Tolcsvay László 
Mária Evangéliuma és 
Magyar Mise című műveinek koncertszerű előadásaiban énekes-kórusvezetőként.